2016年8月8日 星期一

破處(下):中國的會爛丁丁? | 談肥

(好啦,上編文懶係嚴肅用哂書面語後可以用返最愛的口語啦,以下內容由朋友口述,為加強代入感用第一人稱。)
屌,嗰日成班劈緊青島,談肥突然問開當初破處嗰一刻諗咩,真係老柒,嗰時其實我好擔心自己會爛丁丁,真係柒到自己都無眼睇。 是咁的,我係一條毒丁,雖然一直都有女仔朋友但係成個中學都無拖拍,唔好話食女呀,波餅都少食呀。當時嘅我dry到邊隻hand cream好用都答到你呀屌。
直到去左I大,發現暑假有得去北京intern,嗰時諗,當平平地去旅行都好丫,當時係2009年,個天仲係藍嘅應該。就係咁,就衝左上去。 上到去,發現咁多間I大都有同學仔參加呢個計劃。any肥,好快就同係同一間公司intern嘅熟左,特別係得我一個男嘅。你明唔明嗰種突然身邊全部都係女,個個嘅體香都唔同嘅感覺呀下?Hi, 我直頭覺得自己係皇帝呀。計埋大陸當地嘅女同事,日日十幾條女係到圍住你。我個人無乜優點,人貴自知,雖然心情好激動,但其實無諗住做啲乜,係對眼食下冰淇淋已經覺得叔叔不行了。
神奇嘅係,真係永遠唔好睇少你自己,咁樣日對夜對下,同其中一個女仔著左。baby fat 酒粒仔,細細粒咁,重點係咩呢,佢有34C。一星期左右佢已經偷偷地係我房訓。hi,你知唔知我嗰時幾掙扎?! 作為一條純情毒,抱住個女仔訓已經係會扯到想斷,但問題黎啦:下一步我應該點做?揸醒佢?然後呢?好似要有水先入到架?hi真係眼光光等天光。
去到第二晚,終於忍唔住錫左,都終於知波係咩感覺!因為佢有經驗嘅關係我心諗終於轉入條大直路!!我18年嘅處男之身終於可以離我而去嘅時候……

「我地太快啦……」

WTF?!大佬你係我到訓幾晚我先打算入直路,咁尊重你時你又咁樣鼓勵我,你話太快?!咁當然我無講岀口,邊敢呀大佬,人黎架麻。於是,我地訓覺。

去到第二晚,又發起攻勢嘅時候,今次係……

「我地無套……」

大佬呀!啲咁重要嘅野你可唔可以日頭講?!下?夜媽媽週圍邊到搵個套俾你?我搵件T-shirt包住得唔得?holly shit 係咪要咁好事多磨?聽日要去邊到買套?就係咁嘅情況下,我又訓著左….

第三日朝早,即刻興沖沖去買套嘅時候,我醒起一個好重要嘅問題:

「乾唔乾淨架….?會唔會爛丁丁架……?」

我企係便利店諗左半個鐘,真係好掙扎,人在異鄉,條丁如果有咩事,點同人講呢?大陸會唔會怕麻煩,直接切左佢呢? 但係你地要明白,一個18年黎無hi過嘅人嗰種執念有幾咁西利,我為自己諗左個理由:放係到,無得hi,得物無所用,我寧願轟轟烈烈咁hi一次!死就死啦!
第三晚,巨龍終於入去打個招呼嘅時候….點解…好似有啲鬆嘅…..?係咪我係牙簽仔?!無可能架!點解!!
正當我個心好亂嘅時候,我呢一世都記得,佢突然抱住我,聲都震咁問:係咪好鬆? 我唔知點去形容,嗰一下,個人好似醒左咁,我覺得好心痛令佢咁不安,我肯定咁答唔係,然後用盡全身嘅氣力啪啪啪啪啪啪….
後記就係,我地一齊左,拍左兩年後分手。但多謝佢,我地嗰兩年試左好多野,都真係令我學識投入同尊重先係重點,比對波同屎忽重要。例如玩制服同黑絲….. 同埋,大陸的安全套係無事的 (杜記)

沒有留言:

張貼留言